poniedziałek, 20 lipca 2015

Matrioszka po raz pierwszy

Witam Was wszystkich cieplutko

Lipiec mija nieubłaganie, już jesteśmy grubo za połową. Oliver od piątku oficjalnie rozpoczął swoje pierwsze wakacje, a za kilka dni będziemy już w Polsce na kolejnym urlopiku :) Już się nie możemy doczekać :) 

Jak Wam mijają wakacje? Niektórzy wspominają, że letnie słońce rozleniwia. Coś w tym pewnie jest ;) Na urlopie trudno będzie coś "sklecić".

Dziś chciałabym pokazać Wam aplikację na poduszkę. Jest to inwencja własna, a aplikację naszyłam na poduszkę, którą miałam w domu.





Przesyłam Wam letnie pozdrowionka, do następnego razu, również w roli głównej z matrioszkami :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba : ). Matrioszka wpisała się w tą poduszkę tak świetnie,że wydaje się jakby była tam od zawsze : ). Czekam na dalszy matrioszkowy ciąg : ). Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonana, ile naszytych tkanin, faktur. A może będą stojące matrioszki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała Sówko jesteś na bardzo dobrym tropie ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię matrioszkowe klimaty :) Ciekawa, ładna i fajnie wykonana aplikacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia wygląda rewelacyjnie:) Pięknie wyszła ci aplikacja:) Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna podusia:) Miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, wow, this is pretty, and the fabric you chose is lovely.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby to znaczyło, że matrioszki będą w innej odsłonie? :) Liczę na stojące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo i ślicznie, dziękuję za odwiedzinki na moim blogu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa poducha bardzo mi się podoba, motyw rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam z rewizytą, podusia rewelacja ładnie połączyłaś kolory fiolet podusi jest śliczny:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)