poniedziałek, 11 maja 2015

Radosne robaczki

Witajcie

Budzi mnie dziś słoneczko i moja pierwsza myśl to "będzie dziś pięknie", ale zaraz po słońcu dostrzegam granatowe chmurzyska na drugiej części nieba, więc już tak pozytywnie nastawiona do pogody nie jestem. Może jeszcze się wypogodzi? Nigdy nie wiadomo...

Dziś chciałabym pokazać Wam bardzo wiosenno-letnie ozdoby, które uszyłam. Są to "tilda bugs", a ja nazywam je radosne robaczki, bo są takie fajne grubiutkie i wyglądają mi na bardzo zadowolone z życia :)





Piję sobie poranną kawę i tak sobie myślę, że świetnie będą wyglądały na oknie kuchennym wśród kwiatków :)

Jak Wam minął weekend? U mnie zdecydowanie za szybko :) Życzę wszystkim Wam odwiedzającym miłego tygodnia i oby do weekendu, pozdrowionka i buziaki :*** 


Swoje robaczki zgłosiłam do Linkowego Party u Diany




30 komentarzy:

  1. Ale przyjazne robaczki! Słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie robaczki to ja lubię : ))). Naprawdę są bardzo radosne : ). Buziaczki : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Buziaki dla Ciebie również :*

      Usuń
  3. U mnie też minął zdecydowanie za szybko a robaczki PIKNE! Też się przymierzam do ich uszycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że zdecydujesz się na ich uszycie bo trudne nie są, a efekt na żywo jeszcze lepszy ;)

      Usuń
  4. Sympatyczne te robale :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Joasiu super pomysł z tymi robaczkami są urocze i mają cudowne kolorki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się niezmiernie :)

      Usuń
  6. Ekstra robaczki! W takich różanych szatach prezentują się pięknie. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, też uwielbiam takie tkaniny :)

      Usuń
  7. Świetne ukwiecone robaczki :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylem byłam, ale przytyłam, tak mi się skojarzyło ;)) rozkoszne robaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slodkie te Twoje robaczki :))) U nas dzisiaj bylo cieplusienko :) Mam nadzieje ,ze i do Ciebie wroci slonko !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga u mnie dziś również nienajgorzej, wietrzysko przegoniło chmury. Cieszę się, że robaczki Ci się spodobały :)

      Usuń
  10. Ale słodziaki :) Przeurocze robaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milutkie i kolorowe :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, cieszę się, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  12. Poproszę o adres do wysyłki wygranej na mojego maila: m.gotowka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że takie cudne robaczki nie goszczą w moim ogrodzie zamiast tych paskudztw, które niszczą moje roślinki:) Przeurocze:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, będziesz miała pięknie w swoim nowym domku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze są te Twoje robaczki - radosne i kolorowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)