środa, 13 maja 2015

Ptaszki i wygrana w Candy

Witajcie

Dziś wyjątkowo szybciutki pościk, pełen pozytywnej energii :)

Najpierw przedstawiam ptaszki, które będą zdobiły klamki szafy w nowej sypialni. Przeprowadzka już w sobotę, a obecnie żyjemy "na kartonach" od poniedziałku :)


Nic to jednak, ponieważ wczoraj ogłoszone zostały wyniki candy u Czas Oskrapowany i jestem tą wylosowaną szczęściarą! Starszy synek kazał mi się cieszyć ciszej, a młodszy wyglądał jakby chciał powiedzieć dokładnie to samo, tylko, że nie potrafił :) To moja pierwsza wygrana, a raczej nie uważam się za szczęściarę w takich tematach. 

A oto one, szydełkowe kule w roli głównej oraz szydełkowa gruszka :)



Jak widzicie powód do radości przeogromny. Niestety moją wygraną odbiorę z rodzinnego domu dopiero przy okazji wizyty w Polsce, prawdopodobnie w czerwcu. Warto poczekać :)

Pozdrawiam Was cieplutko, pogoda piękna, wracam do moich kartonów, worków i pudełek :) Buziaki :***

15 komentarzy:

  1. Rozumiem doskonale Twoją radość:) Kulki szydełkowe są przepiękne i tworzą piękny klimat:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Gosiu w stu procentach, bardzo Ci dziękuję za odwiedzinki :)

      Usuń
  2. WOW! :D Gratuluję wygranej :) I ślicznie wykonanych słodziakowych ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ptaszki i piękna wygrana : ) No faktycznie tak głośno się cieszyłaś,że aż u mnie było słychać : ))). A kartonami się nie przejmuj,u Ciebie to tylko chwilowe,a ja na kartonach żyję już trzy lata ; ). Tylko jak się rozpakujesz to nie pozbywaj się tych kartonów bo można z nich cuda zrobić : ). Buziaki i miłej przeprowadzki życzę : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko byłam naprawdę aż tak głośno??!! Hihi, bardzo możliwe, dzięki Kochana :)

      Usuń
  5. Gratulacje, wspaniałe prezenty! Ptaszki także bardzo mi się podobają, u mnie wisi kilka kompletów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki piękne kolorowe,a nagrody gratuluję bo jest extra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze ptaszki i prezenty śliczne, gratuluję wygranej.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę spokojnej i udanej przeprowadzki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za tą energię !!! Urocze ptaszki i gratuluję wygranej !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)