czwartek, 6 listopada 2014

Już są, już są !!!

Witam wszystkich serdecznie,

dzis za oknem zrobiło sie jakoś szaro i smutno, czuć już klimat zbliżającej sie zimy. Ja jednak nie poddaję się tej aurze i zabieram szybciutko za opowiedzenie Wam o zestawie książek autorstwa Tone Finnanger "The Tilda Characters Collection - Birds, Bunnies, Angels and Dolls", o której wspominałam już w pierwszym poście. 
Książki dotarły do mnie już wczoraj, tak wiec, ku mojej radości i zdziwieniu, nie dały na siebie długo czekać. Zamówiłam je przez internet, ponieważ był to dla mnie najprostszy i najszybszy sposób. Zapłaciłam za nie nieco ponad 10£, co jest w przybliżeniu odpowiednikiem naszych polskich 50 złotych.

Jak sam tytuł wskazuje, są to książki skupiające się na ptaszkach, królikach, aniołach i lalkach tilda. Jest to zestaw książek w twardych okładkach, zgrabnie spakowanych w pudełeczko/etui, wielkości około 18x18cm. Moim zdaniem są raczej nieduże (jednak nie są z całą pewnością za małe) i przy tym bardzo wdzięczne. Każda książka zawiera 50 stron utrzymanych w ładnej kolorystyce oraz średnio 6-8 tutoriali. Każdy tutorial posiada spis potrzebnych materiałów i akcesoriów. 

Na początku każda książeczka zawiera również kilka ogólnych rad dotyczących wyboru materiałów i sposobu wypychania tild. 

Na końcu książek znajdziemy wykroje wszystkich opisywanych w nich projektów, jest ich zatem razem 29.

A oto kilka zdjęć, zaprezentuję Wam tylko kilka wybranych przeze mnie, tych, które najbardziej przypadły mi do serca.







Tutorial - Bunnies - "Summer Treat"





Tutorial - Angels - "Home Sweet Home"





Tutorial - Dolls - "Babushkas"




Tutorial - Birds - "Royal Hens"




Na dzisiaj to już wszystko, jeśli macie jakiekolwiek pytania związane z książką, chętnie na nie odpowiem, miłego popołudnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)